Dilluns, 23 d'octubre de 2017

Sabrià: “La millor resposta a l'atac del 155 és la República catalana”

El portaveu nacional d'Esquerra Republicana, Sergi Sabrià, ha assegurat que “la millor resposta a l'atac del 155 és la República catalana”.

Sabrià ha explicat que el 10 d'octubre es va fer una aturada per donar una oportunitat al diàleg, ens vam carregar de raons i es va aconseguir repercussió en l'àmbit internacional i “la resposta va ser la de sempre, repressió i aplicació del 155 per usurpar les funcions de l'autogovern en una decisió sense precedents”.

Sabrià ha explicat que al ple del Parlament convocat per dijous “hem de respondre a aquesta agressió a les institucions catalanes i donar resposta al mandat de l’1 d’octubre. Hem de defensar les institucions catalanes elegides legítimament en les eleccions amb més participació de la història. Hem de culminar de la manera més efectiva el mandat que tenim de l’1 d’octubre i fer-ho des de la màxima unitat”.

Esquerra Republicana participarà dels debats al Senat

Sergi Sabrià ha explicat que Esquerra Republicana participarà dels debats sobre el 155 al Senat perquè la voluntat és tenir un espai on fer aquest debat i respondre políticament, “aprofitarem qualsevol altaveu per exposar la nostra posició a la pseudocàmera territorial que és el Senat, defensarem el nostre projecte i ho farem llençant un missatge també al món en defensa de les nostres institucions”, ha assegurat.

El portaveu nacional d'Esquerra Republicana, Sergi Sabrià