Dilluns, 14 de març de 2016

Sabrià: 'L'acord entre la UE i Turquia és vergonyant. Hem de tenir veu pròpia a Europa'

El portaveu nacional d'Esquerra Republicana, Sergi Sabrià, ha qualificat de vergonyant la situació que es viu a Europa amb els refugiats després de l'acord de la UE amb Turquia. Sabrià ha destacat que 'les nostres institucions, Generalitat, Ajuntaments,..., han ofert el seu ajut i, mentrestant, els estats de la Unió Europea fan una proposta vergonyant amb Turquia. Aquest context fa mal i ens referma en la necessitat de constituir-nos en estat i tenir veu pròpia a Europa'.

En aquest sentit, Sabrià ha anunciat la participació activa d'Esquerra Republicana a la manifestació del proper cap de setmana que sota el lema 'Prou racisme. Welcome refugees' recorrerà els carrers de Barcelona.

Reunió Puigdemont-Sánchez
Sobre la reunió entre pel president de la Generalitat, Carles Puigdemont i el líder del PSOE, Pedro Sánchez, demà a Palau, Sabrià, ha destacat que 'parlar sempre és bo, i la voluntat de Catalunya sempre ha estat la de parlar amb tothom. Aquesta trobada és una oportunitat més de transmetre la feina que s'està fent des d'aquí, explicar-ho a gent que té a dir a la política espanyola'. 'Catalunya segueix el seu camí davant dels constants avisos que mostren que no hi ha cap possibilitat de pas endavant des del PSOE i també dels seus socis de C's de cap concessió a Catalunya' ha reblat.