Dilluns, 4 de setembre de 2017

Sabrià: “Res no ens aturarà perquè tenim al costat la força de la gent i la raó que ens prové del vot”

El portaveu nacional d'Esquerra Republicana, Sergi Sabrià, ha explicat que entrem en una setmana clau, i ho fem amb la il·lusió i les ganes d’aquells qui estan executant el mandat democràtic, “res no ens aturarà. Perquè tenim al costat la força de la gent i la raó que ens prové del vot”.

Sabrià ha explicat que s'està complint el compromís amb la ciutadania, fent front a un compromís històric. “Estem complint el compromís en què treballem des de fa mesos de posar el futur polític dels catalans, en mans de la ciutadania”.

El portaveu republicà ha assegurat que “la nostra és una resposta democràtica, que prové de les urnes i ens torna a les urnes”, una resposta a un Estat que respon a la nostra voluntat democràtica, amb un immobilisme exasperant i abocant sobre els catalans les clavegueres de l’Estat.

Sabrià ha donat resposta a les declaracions de la vicepresidenta del Govern espanyol que un cop més ha amenaçat de retirar les urnes i ha assegurat que “la nostra voluntat de votar és ferma i si amenaça de retirar les urnes, respondrem amb la mobilització de la gent que és qui ens ha portat fins aquí”.

Sobre la Diada, Sabrià ha destacat que, és clau i és un punt d'inflexió i “amb la Diada mostrarem al món, un cop més, com és de forta la voluntat de Catalunya per decidir el seu futur a les urnes”.

El portaveu nacional d'Esquerra Republicana, Sergi Sabrià