Dilluns, 22 de maig de 2017

Sabrià: “Seguim ferms cap al referèndum, hi estem absolutament compromesos, i no renunciem a la via acordada, de fet, és la nostra prioritat”.

El portaveu nacional d'Esquerra Republicana, Sergi Sabrià, ha reiterat un cop més el compromís amb el referèndum, “seguim ferms cap al referèndum, hi estem absolutament compromesos, i no renunciem a la via acordada, de fet, és la nostra prioritat”.

Sabrià ha destacat que avui mateix s’escenificarà aquesta determinació amb la conferència a Madrid amb el president Puigdemont, el vicepresident Junqueras i el conseller d’Exteriors, Raül Romeva, “deixem de nou palès la nostra voluntat real de diàleg i que fins al darrer moment ens ha de permetre arribar a una solució acordada. L'Estat té potser la darrera oportunitat per demostrar que té la mateixa estima per les institucions i la democràcia que el 85% de la societat catalana que vol expressar-se a les urnes”, ha reiterat Sabrià.

Sergi Sabrià ha explicat que la conferència d’avui a Madrid és un exemple més que no desaprofitem mai cap oportunitat d’explicar-nos i d’explicar que tenim un compromís absolut amb l’exercici de la democràcia. “En tot cas, haurà de ser l’Estat qui ens obligui a buscar els mecanismes legals per fer el referèndum igualment, perquè nosaltres no renunciarem a complir el mandat amb els ciutadans”, ha insistit.

El portaveu nacional d'Esquerra Republicana, Sergi Sabrià durant la roda de premsa