Dimecres, 21 d'octubre de 2015

Sabrià: 'Transparència contra tota sospita, compromís contra la corrupció'

Esquerra Republicana celebra que el president Mas hagi demanat comparèixer al Parlament, un gest democràtic que l'allunya del silenci del partit del govern a l'Estat, el Partit Popular, amb casos de corrupció provats i sentenciats.

El portaveu nacional d'Esquerra Republicana, Sergi Sabrià, sobre els escorcolls i la detenció a la seu de CDC ha assegurat que 'Esquerra Republicana té un compromís inqüestionable contra la corrupció i qualsevol presumpte cas ha de ser investigat'. En aquest sentit s'ha mostrat convençut que CDC mantindrà la seva absoluta col·laboració amb la justícia i ha celebrat el fet que el President Artur Mas hagi demanat poder comparèixer davant la Diputació Permanent del Parlament, 'un gest democràtic que l'allunya del silenci del partit del govern a l'Estat, el Partit Popular, amb casos de corrupció provats i sentenciats'.

Com en d'anteriors ocasions ha destacat que 'les formacions polítiques que estan intentant treure un rèdit polític són les mateixes que tenen casos de corrupció, no només en presumpció sinó amb acusats, condemnats i empresonats'.

Sabrià ha reiterat que 'un dels objectius de construir un nou país és fer-lo partint de l'absoluta regeneració democràtica a les institucions i amb la voluntat de construir un nou estat fent net en temes de corrupció. Qualsevol cosa que tingui a veure amb transparència i afrontar accions mal executades o que directament tinguin a veure amb corrupció s'ha d'aclarir'.

Sergi Sabrià