Divendres, 23 d'octubre de 2015

Solé: 'El Congrés del Plaid Cymru dóna suport al procés d'independència de Catalunya amb una moció aprovada per unanimitat'

El vicesecretari general de Relacions internacionals d'Esquerra Republicana, Jordi Solé, assisteix a la Conferència Anual del Plaid Cymru (Partit Gal.lès) on s'ha aprovat per unanimitat una moció que dóna suport al procés d'independència de Catalunya.

Jordi Solé agraeix la solidaritat del Playd Cymru amb la 'revolta democràtica catalana' i en el decurs de la Conferència ha pogut també conversar amb la Primera Ministra Escocesa, Nicola Sturgeon, i felicitar-la en nom d'Esquerra Republicana per la magnífica feina del SNP.

Durant la seva intervenció a la Conferència anual del Plaid Cymru, prèvia a la votació de la moció, Jordi Solé, ha reiterat que 'a Catalunya el que hem volgut fer és una cosa que hauria de ser normal en democràcia: Votar per decidir el nostre futur'

Solé s'ha dirigit als congressistes del Plaid Cymru assegurant que a Catalunya 'No ens aturarem: Tenim la democràcia al nostre costat, tenim la majoria al Parlament i tenim moltíssim més a guanyar que a perdre' . 'Ho hem intentat tot per poder fer un referèndum. Ha estat en va. Ara utilitzarem la majoria parlamentària per fer la independència ens els propers mesos' ha reblat Solé.

Jordi Solé intervé a la Conferència Anual del Plaid Cymru (Gal·les)