Divendres, 14 de març de 2014

Terricabras recull les demandes econòmiques de CCOO per a Europa, en una trobada amb Joan Carles Gallego

El candidat d'Esquerra Republicana a les eleccions europees, Josep-Maria Terricabras, s'ha reunit aquest matí amb el secretari general de CCOO de Catalunya, Joan Carles Gallego. Terricabras ha valorat positivament la bona sintonia entre les propostes d'Esquerra Republicana i CCOO sobre ocupació i creixement econòmic a nivell europeu.

Joan Carles Gallego ha exposat al candidat d'Esquerra Republicana les principals demandes sindicals per a Europa. La primera d'elles és una proposta presentada per la Confederació Europea de Sindicats davant del Parlament Europeu per dur a terme un pla d'inversió que hauria de permetre la creació de 10 milions de llocs de treball. En segon lloc, l'elaboració d'una carta social europea, que reculli uns mínims socials garantits per a tots els ciutadans europeus. Altres aspectes tractats a la trobada han estat l'atur juvenil i la precarietat laboral.

Terricabras ha destacat la capacitat dels sindicats europeus per arribar a grans acords. 'Si els sindicats del nord i del sud d'Europa poden arribar a grans acords, els partits polítics i els governs europeus també hem de ser capaços de fer-ho', ha conclòs.

Trobada entre Joan Carles Gallego i Josep-Maria Terricabras