Divendres, 17 de juliol de 2015

Una delegació europea encapçalada per Keller i Terricabras visita Grècia

Una delegació europea del grup Verds/ALE (Aliança Lliure Europea), encapçalada per la diputada Ska Keller, dels Verds alemanys, i pel diputat Josep-Maria Terricabras, d'ERC-MES, visita des d'ahir i fins demà Atenes amb l'objectiu de conèixer de primera mà la situació del país. Mantindran reunions amb entitats civils i amb representants polítics per tenir informació detallada sobre aspectes diversos com l'atur, problemes mediambientals, el sistema de pensions, immigrants sense papers, drets humans i la lluita contra la corrupció.

Aquesta tarda-vespre intervindran en una taula rodona sobre les respostes a les crisis grega i europea des d'una perspectiva verda, en la qual també hi participarà el governador del Banc de Grècia, Yiannis Stournaras, el ministre de Sanitat, Panagiotis Koromboulis, i un alt càrrec del ministeri per a la Reconstrucció de la Producció, Medi Ambient i Energia, Yiannis Tsironis.

La delegació de Verds/ALE la formen Ulrike Lunacek, Sven Giegold, Eva Joly, Terry Reintke, Ska Keller i Josep-Maria Terricabras.

Els eurodiputats Josep-Maria Terricabras i Ernest Maragall