Dimecres, 12 d'octubre de 2016

Una quarantena d'ajuntaments d'Esquerra Republicana mantenen l'activitat el Dia de la Hispanitat

Com és habitual el 12 d’octubre, molts ajuntaments governats per Esquerra Republicana mantenen avui l'activitat ordinària. Concretament, en una quarantena d'ajuntaments republicans -com els de Sabadell, Agramunt, Montblanc, Sant Pere de Torelló, Linyola, Prats de Lluçanès, Viladrau, Castelló d’Empúries i Vacarisses, entre d'altres- els equips de govern atendran les seves responsabilitats de servidors públics amb normalitat. I en d'altres, l'alcalde i els regidors de l'equip de govern estaran a disposició de la població a efectes de consultes, suggeriments i gestions.

Els regidors del govern de l' Ajuntament de Badalona també han treballat avui, tot i la interlocutòria del jutge que els obligava a fer festa. 'Tornem a estar davant d'un cas d'utilització abusiva de la Justícia per part del Partit Popular', ha declarat el primer tinent d'alcalde de Badalona i alcalde accidental, Oriol Lladó. Una delegació del partit, liderada per l'alcalde de Sabadell, Juli Fernández, i els diputats Chakir El Homrani i Ester Capella, s'han acostat avui a Badalona per donar suport al consistori.

Per part seva, el vicepresident del Govern, Oriol Junqueras, i el conseller de Salut, Toni Comín, han treballat avui amb normalitat i aquest matí han visitat les urgències de l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau.

A més, els regidors dels grups municipals d’ERC de Lleida i Tarragona tenen reunions programades per la jornada, tot i no formar part del govern dels consistoris.

Oriol Lladó acompanyat per Juli Fernández, Chakir El Homrani i Ester Capella