BLOCS

La importància dels blocs

Els blocs són importants en el sentit que la xarxa és un espai més de difusió del projecte polític d’Esquerra. Els blocs, en particular, poden ser un instrument de debat i difusió d’idees entre militants o simpatitzants del sobiranisme d’esquerres.

Mitjançant la creació de blocs, aconseguim una comunicació sense intermediaris, i bona part de la gent se sent en consonància amb les nostres opinions. D’aquesta manera generem sinèrgies i complicitats amb els ciutadans per engrandir el nostre projecte independentista. A més, a través dels blocs, la distància entre Esquerra i els ciutadans s’escurça, i aconseguim un augment de la confiança i un enriquiment mutu. La interactivitat és un altre dels valors afegits que aporta un bloc. L’existència d’aquests espais facilita la participació del navegant només clicant amb el ratolí.

Però no només això, perquè, sobretot en els dirigents territorials i nacionals, creem opinió i posem tots els temes que ens interessin damunt la taula.

Pel que fa al ciutadans, els avantatges de consultar o crear blocs són molt importants. En primer lloc, el navegant pot consultar informació molt més propera, ja que els blocaires escriuen des d’un lloc o context determinat, i aquest fet es reflecteix als textos. A més, els comentaris permeten que els ciutadans puguin transmetre la seva opinió, aportar idees noves o fer crítica constructiva.

Per això, des d'Esquerra t'animem a crear un bloc i t'oferim els mitjans necessaris per poder-ho fer.

ÚLTIMES ENTRADES