DOCUMENTS

Declaració ideològica
Document que explica la ideologia d'Esquerra Republicana, organització política socialment d'esquerra, amb valors republicans i nacionalment catalana.

Estatuts
Esquerra Republicana és un partit polític fundat el 1931 que propugna la unitat territorial i la independència de la nació catalana, de Salses a Guardamar i de Fraga a Maó, mitjançant la construcció d'un estat propi en el marc europeu i l'assoliment d'una societat més justa i solidària, sense desigualtats entre les persones i els territoris. Aquest document explica com s'organitza el partit.

» descarrega el pdf (català)
» descarrega el pdf (castellà)
Codi ètic
El Codi Ètic d'Esquerra Republicana
és la pauta que regula el comportament públic de la militància, individualment i col·lectivament, i reuneix molts principis no escrits, observats reiteradament en la tradició democràtica i d'esquerra.

Reglament de funcionament de la Carta Financera i la Gestió de Recursos
Té com a objecte regular la gestió l'administració dels recursos humans, econòmics i financers de l'organització.

Reglament
del Consell Nacional

El Consell Nacional és el màxim òrgan del partit entre congressos, ajusta la línia política del partit a les circumstàncies del moment.

Reglament
de Règim Intern

Text que regula el funcionament de les organitzacions territorials d'Esquerra Republicana d'àmbit no nacional

Codi de Conducta
És l’instrument que defineix i concreta la cultura ètica del nostre partit com a norma d’autoregulació interna vinculant.

(català)
» descarrega el pdf (castellà)

Principis bàsics
de 1931