Esquerra | Jornades

LA REPÚBLICA QUE FAREM

“La República que farem” és una campanya participativa que pretén obrir el procés constituent a la ciutadania. Amb aquesta finalitat, Esquerra Republicana ha organitzat un cicle de jornades per presentar els pilars de la República en cadascun dels àmbits sectorials per debatre i reflexionar amb la societat civil el model de República Catalana i recollir les propostes ciutadanes de la República que farem.

EL NOU PAÍS QUE VOLEM

Durant el 2013 i 2014, en el marc de la campanya “Votar és democràcia”, Esquerra Republicana va organitzar un cicle de jornades i diàlegs pel nou país per a debatre i reflexionar sobre el disseny de la futura República Catalana. En total, es van organitzar 15 jornades des de diferents àmbits sectorials en els que es van començar a assenyalar els pilars bàsics de la República que farem.

Imagen Imagen Imagen

CONFERÈNCIA NACIONAL 2013

La Conferència Nacional per la República Catalana és un espai per al debat sobre el procés d'independència, la transició nacional i el nou país que volem, obert a la participació de tothom que vulgui aportar la seva opinió per construir conjuntament un futur lliure, millor i més just per al nostre país.
El Plenari de la Conferència Nacional es va celebrar els dies 6 i 7 de juliol a l'Hospitalet de Llobregat, pots veure'n el programa en aquest enllaç. Prèviament a la sessió plenària, es van convocar sessions territorials de la Conferència per debatre la Ponència Política i per presentar les esmenes pertinents.

JORNADES PRÈVIES CONFERÈNCIA NACIONAL

Durant els mesos d'abril i maig del 2013, Esquerra Republicana i la Fundació Josep Irla van organitzar una sèrie de jornades de debat prèvies a la Conferència Nacional.