POLÍTICA MUNICIPAL

SERGI DE LOS RIOS
Candidat a l'alcaldia de Tarragona per Esquerra
EN77

Com un bon cuiner, un director de campanya ha de tenir una cuina endreçada. No només ha de tenir els plats, les olles i els estris a lloc; o el que és el mateix, totes les persones que formen l’equip de campanya preparades davant la feina que se’ls planteja. També ha de comptar amb aquell producte que és fora de la seva cuina, el que representen –en el cas dels partits polítics– la militància i simpatitzants, els quals ha d’activar. Tenir-hi un contacte directe i saber qui són i quina predisposició tenen per treballar són clau, però també saber-los motivar perquè siguin útils i decideixin implicar-se en el projecte.

Si aquesta feina funciona, només caldrà anar cuinant, amb la rapidesa que el temps acaba exigint, el plat que formarà l’engranatge que farà possible que els actes electorals, les trobades de proximitat amb els electors o la comunicació amb els que pretenem acostar a les nostres posicions siguin un èxit.

Més enllà d’això, i com a mà dreta del candidat, també participarà en l’elaboració d’un programa electoral que s’ajusti al millor possible a donar solucions als problemes que tenen els ciutadans, i treballarà perquè els arribi amb una bona estratègia de comunicació. En definitiva, tot per aconseguir que el plat que surti dels fogons sigui d’alta qualitat pel bé dels ciutadans i ciutadanes d'aquest país.