POLÍTICA MUNICIPAL

Presentació

A les eleccions del maig de 2015 Esquerra Republicana va assolir els millors resultats de la seva història. Vam aconseguir doblar el nombre de vots i vam passar de les 1.377 regidories del 2011 a les 2.379 per afrontar aquesta nova legislatura municipal.

Aquesta nova situació ens demanda un espai web més dinàmic i que acompleixi l’objectiu de ser una font de recursos d’informació pel món municipal i a la vegada una plataforma per centralitzar les formes de comunicació entre la Secretaria i alcaldes i regidors.

L’espai ara disponible ha acomplert les necessitats que hem tingut fins ara, però les dimensions de la nostra representació requereixen ara un espai adaptat a la responsabilitat que hem d’afrontar i que suporti les noves exigències tecnològiques i de comunicació.

Tot i que Esquerra Republicana és una organització de natura municipalista, hem de ser molt conscients que ara el nostre paper al món local ha canviat i que ens cal un nou vehicle.

Es per això que durant aquest any 2016 reformarem de cap a peus aquesta eina per tal que aquest espai web contingui la informació i els serveis que la nostra gent a les regidories d’ERC necessiti. Som conscients que la nostra voluntat de majoria social ha de disposar de les eines adequades per fer-la realitat.

Marc Sanglas i Alcantarilla

Carod Rovira