ORGANIGRAMA

Isaac Albert

Lloc i data de naixement Terrassa, 06 de febrer de 1969
Càrrec institucional actual Regidor de Terrassa i diputat provincial per Barcelona
Formació i trajectòria personal Mediador i Assessor Financer pel Departament d’Economia i Organització d’Empreses de la Universitat de Barcelona en col·laboració amb l’Institut Superior d’Economia Aplicada. Ha participat en el projecte de creació, desenvolupament i implantació del primer Banc sense oficines, banca telefònica i banca d’Internet, de l’Estat Espanyol a Madrid. En l’actualitat és responsable de la creació i desenvolupament d’un projecte d’insurance-bank.
Trajectòria cívica Soci d’Intermon Oxfam i d’Òmnium Cultural. Soci de diferents entitats esportives com el Terrassa FC i el FC Barcelona. Soci de l’Atlètic Terrassa Hoquei Club. Ex col·laborador de Matadepera Ràdio.
Trajectòria política Militant d’Esquerra des de l’any 1999. Membre de l’Executiva Local de Terrassa, de la que actualment n’és el President. Conseller Nacional des del Novembre del 2004, elegit darrerament per XXVè Congrés Nacional. En el darrer Congrés Regional, celebrat a St. Feliu de Llobregat, he estat escollit com a Secretari de Política Parlamentària de la nova Executiva Regional.

En les darreres eleccions municipals va ser escollit regidor a l’Ajuntament de Terrassa, on ocupa el càrrec de Tinent d’alcalde de l’Àrea d’Acció Social i Drets Civils. Escollit per l’Assemblea Local per encapçalar la llista d’Esquerra per a les Eleccions Municipals de 2011.