ORGANIGRAMA

Isaac Peraire

facebook   twitter
Lloc i data de naixement Prats de Lluçanès (Lluçanès), 26 de febrer de 1985
Càrrec actual a Esquerra Vicesecretari general de Coordinació Interna, Territori i Organització
Càrrec institucional actual Alcalde de Prats de Lluçanès
Web personal http://www.isaacperaire.cat
Email [email protected]
Formació i trajectòria personal Llicenciat en Sociologia per la Universitat de Barcelona. Estudiant un Màster de Fiscalitat per la UOC. Autor del llibre "Vida política. Prats de Lluçanès 1979-2002" i coautor de "Vicenç i Àgata, 25 anys voltant". Ha emprès tasques de dinamització en una entitat comarcal, i durant 4 anys dinamitzador del Servei de Joves de l'Ajuntament de Vic.
Trajectòria cívica Membre de la Colla Gegantera de Prats de Lluçanès, col·laborador de la Plataforma "El Lluçanès és comarca" i vinculat a diferents associacions locals i comarcals. Col·laborador de l'Assemblea Nacional Catalana. Durant més de 6 anys va ser redactor d'esports de la revista comarcal "la rella".
Trajectòria política Militant de les JERC des del 2003 i d'ERC des del 2004. Portaveu de les JERC Osona-Ripollès-Lluçanès des del novembre del 2005 fins el setembre del 2009; Portaveu de les JERC- Catalunya Central des de l'octubre del 2009 fins a l'octubre del 2010, i membre de la Direcció Nacional i del Consell Nacional de les JERC. Candidat de les JERC a les eleccions al Congrés dels Diputats del 2011. Secretari Nacional d'Organització i Política Institucional de les JERC fins el febrer del 2013, i membre de l'executiva de les JERC Catalunya Central. Secretari de Comunicació i Entorn d'ERC-Osona des del juny del 2012. Regidor de l'Ajuntament de Prats de Lluçanès des del 2007 i alcalde des del 2015.