ORGANIGRAMA

facebook   twitter
Lloc i data de naixement Igualada, 03 de setembre de 1978
Càrrec actual a Esquerra Secretària de Salut i Benestar
Càrrec institucional actual Diputada al Parlament de Catalunya per l'Anoia.
- Portaveu de la comissió de Salut
- Secretària de la comissió d'Economia, Finances i Pressupost
- Membre de la comissió sobre la Fallida de Spanair
- Portaveu de la comissió de la Sindicatura de Comptes
Web personal http://blocs.esquerra.cat/alba-verges
Email [email protected]
Formació i trajectòria personal Llicencada en Economia per la Universitat de Barcelona (beca Erasmus a la Lund Universität, Suècia) i enginyera tècnica en Informàtica de Gestió per la Universitat Oberta de Catalunya. Va treballar com a administrativa a la Delegació del Col·legi Oficial d'Agents Comercials de Barcelona a l'Anoia. A l'empresa privada, va treballar com a programadora júnior al sector de les tecnologies de la informació i la comunicació, desenvolupant software de gestió de botigues de roba. Del 2008 al 2012, va ser Cap d'Administració, comptabilitat i finances del Consorci Sociosanitari d'Igualada, una entitat pública local que gestiona diferents centres per a la gent gran, incloent-hi una residència, centres de dia, un hospital de dia per a malalts d'Alzheimer, pisos amb serveis i un servei d'atenció domiciliària tant a Igualada com a tota la comarca de l'Anoia.
Trajectòria cívica Membre de l'Assemblea Nacional Catalana i del casal independentista d'Igualada La Teixidora.
Trajectòria política Militant d'ERC des del 2011, després d'haver estat el número 3 de la llista a les eleccions municipals a Igualada. Presidenta de la secció local d'Igualada des del 2012.