ORGANIGRAMA

Càrrec actual a Esquerra Secretària d'Entorn
Càrrec institucional actual Directora General de Joventut de la Generalitat
Web personal http://martavilalta.cat
Formació i trajectòria personal Llicenciada en Periodisme per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i estudiant de Ciències Polítiques i de l'Administració per la UOC. Ha exercit de periodista en pràctiques a diversos mitjans. Va treballar de cap de premsa de la Federació d'ERC de LLeida durant dos anys, i des de fa quatre anys ha estat treballant a l'Oficina de Comunicació del departament de Governació i Relacions Institucionals.
Trajectòria cívica És membre d'Òmnium Cultural, membre de l'Assembla Nacional Catalana i col·laboradora de la Plataforma Pro-seleccions Catalanes. És sòcia del Barça i secretària de la penya barcelonista Som i Serem de Torregrossa. A nivell comarcal, forma part també de l'Ateneu Popular de la Plana d'Urgell. És membre del Club esportiu Patí Torregrossa i integrant del grup Show petit.
Trajectòria política Militant de les JERC i d'ERC des de la primavera del 2004. A les JERC ha estat portaveu de les JERC-POnent entre el 2007 i el 2009 i actualment és la secretària de comunicació de les JERC a nivell nacional. És consellera nacional d'Esquerra i membre de l'executiva comarcal d'ERC del Pla d'Urgell. L'any 2011 va ser també secretària de comunicació regional d'Esquerra de Lleida.
Trajectòria institucional Ha estat diputada la Parlament la X i la XI Legislatura ocupant diferents responsabilitats:
- Membre de la comissió d'Ensenyament
- Membre de la comissió de Joventut
- Membre de la comissió d'Acció Exterior, UE i Cooperació