ORGANIGRAMA

Toni Comín

Lloc i data de naixement Barcelona, 01 de gener de 1971
Càrrec institucional actual Conseller de Salut de la Generalitat i diputat al Parlament de Catalunya per Barcelona.
Formació i trajectòria personal Postgraduat en Humanitats per la Universitat Pompeu Fabra. Llicenciat en Filosofia i llicenciat en Ciències Polítiques per la Universitat Autònoma de Barcelona. Doctorand a l’Institut d’Humanitats de la Universitat Pompeu Fabra. Té estudis superiors de Piano i Teoria Musical a l’Escola de Música de Barcelona.
Ha estat professor associat del Departament de Ciències Socials d’ESADE des de 2001. Va ser professor de batxillerat al Col·legi Sagrat Cor-Diputació des de 1997al 2003.
Trajectòria cívica Membre protector de la Fundació Alfonso Comín. També és membre de diverses institucions com, per exemple, del Centre d’Estudis Cristianisme i Justícia, vicepresident de la Fundació Catalunya segle XXI, del Consell Assessor de la Fundació Catalunya-Europa.
Trajectòria institucional Diputat al Parlament de Catalunya del 2003 al 2010 i ho torna a ser des de 2015. Durant aquest període va ser president de la Comissió de Peticions, vicepresident de la Comissió d’estudi sobre la Globalització, portaveu en la Comissió de Cooperació i Solidaritat, portaveu adjunt en la Comissió d’Economia, membre de la Comissió de Treball, Indústria i Comerç, i membre de la Comissió de Joventut.
Des de gener de 2016, és conseller de Salut de la Generalitat i diputat al Parlament de Catalunya per Barcelona.