ORGANIGRAMA

Josep Maria Jové

Lloc i data de naixement , 27 de juny de 1975
Càrrec actual a Esquerra President del Consell Nacional
Formació i trajectòria personal Llicenciat en Ciències Econòmiques i Empresarials per la Universitat Pompeu Fabra. Postgrau en Ciències Polítiques i de l'Administració a la Universitat de Barcelona. Ha desenvolupat la seva trajectòria professional com a assessor d'economia del Grup Parlamentari d'Esquerra al Parlament de Catalunya i del grup d'Esquerra a la Diputació de Barcelona. Ha estat cap de gabinet d'Actuacions Externes, adscrit a la Secretaria de Coordinació Interdepartamental del Departament de la Presidència. Actualment és director de Polítiques Sectorials del Departament de la Presidència de la Generalitat de Catalunya. Ha estat professor de l'Escola Universitària d'Estudis Empresarials de la Universitat de Barcelona i és coautor dels llibres Catalunya, societat massa limitada i Les mentides del PP.
Trajectòria política Entra a militar a les JERC l'any 1992 i n'és conseller nacional i president de la Sectorial d'Economia. Ingressa a Esquerra el 1998. President de la Sectorial d'Economia des del 2002 i, des del 2004, secretari de Promoció Política i Acció Electoral. Membre del Consell Permanent de l'Institut d'Estudis Sòcioeconòmics d'Esquerra.