ORGANIGRAMA

Meritxell Serret

Lloc i data de naixement Vallfogona de Balaguer, 19 de juny de 1975
Càrrec institucional actual Consellera d'Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació de la Generalitat de Catalunya.
Formació i trajectòria personal Llicenciada en Ciències Polítiques i de l’Administració per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). També va fer un postgrau en Direcció General d’Empreses a la Universitat Oberta de Catalunya.
Coordinadora tècnica de la Fundació del Món Rural. Va estar a la direcció i gerència de Provedella (Centre de Promoció de la Carn de Vedella de Catalunya). També ha treballat al sindicat Unió de Pagesos del 1997 al 2006 en diverses tasques, com a dinamitzadora de l’activitat sindical a les comarques de Barcelona, cap del servei d’organització, comunicació interna i formació de l’Equip Tècnic Sindical i de formació de quadres sindicals i portant la coordinació tècnica i organitzativa d’Unió de Pagesos al 1er Congrés del Món Rural de Catalunya.
Trajectòria cívica Autora i coordinadora de diverses publicacions junt amb altres autors. Entre d’altres, l’Atles de la nova ruralitat (2009), o Cooperativisme agrari a Catalunya (2008).
Trajectòria institucional Des de gener del 2016, és Consellera d'Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació de la Generalitat de Catalunya.