ORGANIGRAMA

Pau Morales

Lloc i data de naixement Vilassar de Dalt, 04 de juliol de 1994
Càrrec actual a Esquerra Portaveu Nacional de les JERC
Càrrec institucional actual Primer tinent d’Alcalde de Comunicació, Cultura i Espai Públic de Vilassar de Dalt.
Conseller Comarcal del Maresme.
Email [email protected]
Formació i trajectòria personal Està acabant el grau d’Història a la Universitat de Barcelona
Trajectòria cívica És membre de l’ANC, la Comissió de Festes de Vilassar i diverses entitats locals.
Ha estat vinculat durant més de 10 anys a l’AE Serra de Marina d’Escoltes Catalans, tres dels quals com a cap
Trajectòria política Entra a militar a les
JERC el març del 2010, en el procés de refundació de la secció local de
Vilassar-Cabrils. Aquesta desenvoluparà diversos projectes de poble,
dels que en destaquen la Botifarrada de cada 12-O, les Vilabarraques i la Masoveria Jove. Al si de les JERC ha format part de diversos grups de treball i sectorials (Alça’t, Associacionisme Educatiu, LGTBI+, ACE, Acampada Jove…). Ha estat secretari de Comunicació de la Federació Regional del Maresme i el Barcelonès Nord (2012-14), i Portaveu Regional (2014-16).
Entra a militar a ERC el 2012, malgrat ja hi estava vinculat anteriorment. És escollit President de la Secció Local de Vilassar, i participa de l’impuls de la confluència municipalista ARA VILASSAR, que va guanyar les eleccions municipals del 2015 amb majoria absoluta. És elegit regidor de l’Ajuntament
Trajectòria institucional És elegit regidor de l’Ajuntament i des de llavors es responsabilitza de la 1ª tinença d’Alcaldia i les àrees de Comunicació, Cultura i Espai Públic. També és elegit Conseller Comarcal del Maresme.