ORGANIGRAMA

Lloc i data de naixement Manlleu, 15 d'abril de 1992
Càrrec actual a Esquerra Secretari d'Organització de les JERC
Email [email protected]
Formació i trajectòria personal Batxillerat en l'àmbit tecnològic a La Salle-Manlleu i, actualment està cursant el grau en Física a la Universitat de Barcelona. Paral·lelament també, des de l'any 2008, treballa els caps de setmana i els estius.
Trajectòria cívica Fora de les JERC, abans de viure a Barcelona, participà activament al Casal Popular Boira Baixa, la comissió Fes-te Jove de Manlleu, així com amb la Colla de diables del Serpent de Manlleu. En l'àmbit estudiantil, ha estat membre del Claustre de la Universitat de Barcelona i també del Consell d'Estudis de la Facultat de Física.
Trajectòria política Militant de les JERC des del març del 2008. Poc després es crea la secció local de Manlleu, on esdevé portaveu i també és escollit conseller nacional per aquesta. Després d'una militància força activa, el febrer del 2010 esdevé alliberat territorial de la Catalunya Central.

El novembre del 2010 entra a militar a Esquerra. Es presenta per primera vegada a les llistes en les Eleccions Municipals del 2011 a Manlleu. El març de 2011, i fins el juny del 2015, esdevé Portaveu Regional de la
Catalunya Central, entrant a formar part de la Direcció Nacional i esdevenint Conseller Nacional per aquesta. Actualment és membre de l'executiva regional de les JERC en la secretaria de finances i secretari d'Organització de la comarca d'Osona.