RSS youtube Twitter Facebook

Presentació

Benvolgut amic, benvolguda amiga,

Gràcies per visitar el web nacional d'Esquerra Republicana de Catalunya, un espai d'informació sobre el nostre partit i de seguiment de l'actualitat informativa.

A Esquerra Republicana estem convençuts que, en l'objectiu d'assolir un país lliure i més just, hem d'arribar al major nombre de persones possibles i que per aconseguir-ho hem de fer servir tots els canals de comunicació al nostre abast. En aquest sentit, el web nacional hi juga un paper fonamental, no només per trametre informació, sinó per fomentar el diàleg amb tota la bona gent que comparteix els nostres objectius.

Aquí hi trobaràs el nostre posicionament i notícies d'interès sobre l'actualitat política, informació sobre com ens estructurem, la nostra presència a tots els Països Catalans i els àmbits sectorials de treball, passant per la informació sobre els nostres més de 80 anys d’història, els nostres documents bàsics i els enllaços amb les nostres federacions territorials i les JERC. Podràs accedir al nostre canal de Televisió, Esquerra TV, on periòdicament s'emeten notícies, reportatges, intervencions parlamentàries i rodes de premsa. Al web nacional també podràs trobar, en format electrònic, l'Esquerra Nacional, la revista que publiquem mensualment en paper. Per últim, també trobaràs enllaços cap a les principals xarxes socials on tenim presència, com el Facebook i el Twitter.

Esperem que aquesta eina et permeti conèixer amb més profunditat el projecte polític d'Esquerra Republicana que t'animis a ajudar-nos per construir un futur més pròsper per al nostre país.

Salut i República!

Països Catalans