Entorn

La Secretaria d’Entorn d’Esquerra Republicana i la seva sectorial adscrita de Moviments Socials té per objectiu articular els esforços  i les sinèrgies de cooperació i col·laboració amb les entitats, organitzacions, associacions i moviments socials de l’entorn.

Com ha estat sempre, però més que mai, una organització política com la nostra que vetlla i treballa per una societat neta i  justa amb igualtats d’oportunitats en el marc d’una República Catalana d’homes i dones lliures, ha de teixir les complicitats necessàries i ha de saber treballar obertament i en xarxa amb aquells amb qui compartim objectiu polítics. Segur que sumant esforços serem capaços d’assolir tot allò que ens proposem. Esperem que aquest espai web sigui una finestra prou atractiva per a conèixer la nostra tasca i sobretot per animar-te a participar.

Pots seguir l'activitat de les sectorials a: entorn.esquerrarepublicana.cat

Pots seguir l'activitat de les sectorials de la secretaria al seu bloc: - See more at: http://www.esquerra.cat/sectorial/politica-territorial#sthash.Z5NtvmUc.dpufPots

Marta Vilalta
Secretària d'Entorn