Agustí Cerdà celebra la denegació del tancament de TV3 al País Valencià

El president del Grup Parlamentari d’Esquerra al Congrés, Agustí Cerdà, ha "celebrat" que la jutgessa del contenciós administratiu de València hagi denegat a la Generalitat la seva petició de tancament de les emissions de TV3 al País Valencià.

Per a Cerdà, "el contingut de l’argumentació de la jutgessa demostra que veure les emissions de TV3 al País Valencià és un dret fonamental dels ciutadans que no fa mal a ningú i que tothom escull lliurement". Segons Cerdà, la resolució judicial "posa en evidència que l’actitud i les pretensions del govern de Francisco Camps atacava directament un dret fonamental com és el de la llibertat d’expressió i d’informació". El diputat espera que aquesta decisió del contenciós administratiu de Valencià "faci desistir el govern del PP de les intencions d’enviar els seus tècnics i la guàrdia civil a clausurar els repetidors de TV3, i més amb l’afegit de la commemoració durant aquest any del 300 aniversari de la batalla d’Almansa, un fet que ja vam titllar fa dies d’autèntica desmemòria històrica, per no qualificar-ho directament de provocació".

El portaveu d’Esquerra a Madrid i candidat a les eleccions a les Corts Valencianes preguntarà demà a Zapatero "quines actuacions ha iniciat o pensa emprendre el govern espanyol" per garantir que les emissions de TV3 al País Valencià puguin continuar portant-se a terme, tal com ha fet en els darrers vint anys.