Aragonès: 'Dilluns votarem l’inici del procés. Necessitem la independència per fer possible la justícia social'

El diputat de JxSí ha demanat 'que tothom respecti el resultat com nosaltres fem sempre'

El diputat de Junts pel Sí Pere Aragonès ha celebrat aquesta tarda que el proper dilluns, i coincidint amb el primer aniversari del 9N, es pugui dur a terme el ple extraordinari on es votarà la proposta de resolució d’inici de procés cap a la independència presentada per JxSí i la CUP.

'Dilluns votarem la declaració d’inici del procés. Una declaració que blinda drets fonamentals en temes d’habitatge, salut i pobresa energètica. Necessitem la independència per fer possible la justícia social', ha explicat Aragonès, fent referència a l’annex al punt vuitè de la declaració presentat avui.

'Per davant d’independentistes, nosaltres som demòcrates. I de la mateixa manera que l'independentisme sempre ha respectat el resultat dels volts, ara demanem que els que no participen del projecte respectin el resultat democràtic de la votació de dilluns', ha dit a la sortida de la junta de portaveus.

Etiquetes