El coordinador nacional d'Esquerra Republicana, Pere Aragonès, intervé davant el Consell Nacional del partit

El coordinador nacional d’Esquerra Republicana ha assegurat que el moment actual és “complex” i que només els republicans “poden fer-hi front”

Vivim moments convulsos i d’una gran complexitat”, ha afirmat el coordinador nacional d’Esquerra Republicana i vicepresident del Govern, Pere Aragonès, “a nivell sanitari, però també social, econòmic, polític, i de repressió. Una repressió que no s’atura”.

En la seva intervencó davant del Consell Nacional del partit, Aragonès ha fet referència a l’última operació de la Guàrdia Civil a Catalunya, l’operació Volhov: “inventen, investiguen, espien i filtren. Pur espionatge polític per desgastar”, ha denunciat Aragonès, “però no se’n sortiran”. El vicepresident ha afirmat que aquestes maniobres contra Esquerra Republicana són perquè “ens tenen por”: “No volen que guanyem el proper 14 de febrer. Saben que la nostra prioritat és la independència i que, si a Esquerra li va bé, l’independentisme avança”.

El vicepresident no ha passat per alt en la seva intervenció el gran repte que suposa la crisi del coronavirus. Aragonès ha reconegut que la lluita contra la pandèmia és “llarga i difícil”, especialment per aquelles persones que “s’han quedat sense feina, que han hagut d’abaixar la persiana dels seus negocis temporalment, o que es troben en situació de vulnerabilitat”. “És per això que hem d’estar, com mai, a l’alçada de la ciutadania del nostre país”, ha advertit el vicepresident.

Inventen, investiguen, espien i filtren, pur espionatge polític per desgastar. Però no se'n sortiran
Pere Aragonès, coordinador nacional d'Esquerra Republicana

Fer front a tot això és un repte que, segons Aragonès, “només Esquerra Republicana pot abordar amb tota la força, determinació i valentia, perquè som el partit de la gent”. “Som aquí al capdavant perquè no tenim por. Només ganes de ser útils”, ha sentenciat el vicepresident.

A Esquerra Republicana no defugirem les nostres responsabilitats”, ha reiterat el vicepresident, que ha posat en valor la feina dels republicans al Govern anticipant les mesures restrictives per evitar mesures més dures i acompanyant cada decisió amb polítiques econòmiques d’acompanyament. “I tot això ho estem fent malgrat no tenir totes les eines, malgrat tenir un Estat en contra”, ha assenyalat Aragonès, que ha afegit: “imagineu què podríem fer en una República Catalana”.

“Esquerra Republicana representem una nova manera de fer les coses, tenim ganes d’ajudar i de ser-hi sempre” ha dit Aragonès, i ha clos: “Amb l’Oriol Junqueras i la Marta Rovira al capdavant, i amb tots vosaltres, som l’equip que aquest país exigeix avui”.

Etiquetes