Aquesta nit ha estat atacada la seu d'Esquerra a Palma amb la mateixa firma i amb el mateix aspecte que fa pocs dies va ser atacada la seu del PSIB-PSOE de Palma-Ponent.
Els autors de l'atac han pintat les sigles W-28 a la porta de la finca on Esquerra té el seu local al carrer de Sant Miquel. No obstant això, no han pogut entrar a l'immoble i els fets no han anat més enllà.
El president d'Esquerra a les Balears, Joan Lladó, acusa els mitjans de comunicació que practiquen la catalanofòbia de ser els autors morals de les pintades. Lladó ha manifestat: "està claríssim que aquest atac no tan sols és culpa dels autors materials, hi ha mitjans de comunicació que dia rere dia practiquen la catalanofòbia gratuïta i lamentablement sempre hi ha quatre exaltats que executen les accions".
Lladó ha recordat que Esquerra ja ha instat en diverses ocasions el Govern espanyol i la seva delegació a les Balears a investigar les accions d'ultradreta que, darrerament, actuen a Mallorca. Per acabar, el president del partit ha declarat que "celebram que aquesta vegada només hagi estat una pintada, encara som a temps d'evitar mals majors".