Bargalló  veu absolutament incorrecte el procediment seguit per proposar Villatoro com a director general de la CCRTV

El diputat d'ERC Josep Bargalló s'ha mostrat contrari al procediment "absolutament incorrecte" seguit per la Generalitat per proposar el diputat de CiU Vicenç Villatoro com a director general de la Corporació Catalana de Ràdio i Televisió (CCRTV). Bargalló ha criticat el conseller en cap, Artur Mas, per "presentar el nom sense possibilitat de debat. En cap cas podem estar d'acord amb aquest procediment, perquè les resolucions del debat monogràfic sobre l'audiovisual del Parlament deixaven molt clar que qualsevol proposta de director general de la CCRTV s'havia de fer a través del consens del Consell d'Administració i la Conselleria de Presidència en cap moment ho ha buscat".
Així mateix, el diputat d'ERC ha expressat el seu "respecte professional clar" cap a Villatoro i ha assenyalat que "el valorarem a partir de les primeres decisions que prengui".