Esquerra Republicana exigeix a Sánchez “arribar fins el final, caigui qui caigui” en el Cas Cerdán

Isaac Albert assegura que ni a ERC ni a la ciutadania li interessa la reorganització interna del PSOE i reclama auditories als ministeris afectats i al propi partit socialista

Esquerra Republicana ha llançat avui un missatge clar i contundent al President espanyol, Pedro Sánchez: “exigim explicacions, que auditi els ministeris afectats i el partit socialista, i que arribi fins el final caigui qui caigui”.És la reclamació que el Vicesecretari de Comunicació republicà, Isaac Albert, ha fet avui en roda de premsa, assegurant que les revelacions del Cas Cerdán suposa “un esvoranc greu” en la legislatura.

“Hem de saber si això és una cosa que afecta a tres càrrecs molt importants del PSOE, que és molt greu, o això afecta al partit, a membres del govern espanyol o, fins i tot, a la presidència, que encara seria pitjor”, ha continuat Albert.

En relació a la reorganització interna que el PSOE ha anunciat avui, Albert ha afirmat que a Esquerra i a la majoria de ciutadans del país “ens interessa relativament poc” aquest fet, sinó que el que es demanda són explicacions i “que es faci net”.

El republicà, a més, ha situat el focus en les empreses que també han participat d’aquesta presumpta trama corrupta: “hem d’acabar amb la impunitat dels corruptors”, i ha anunciat que el seu partit treballarà perquè les empreses que es demostri que han participat de casos de corrupció no puguin participar de licitacions públiques.

 El portaveu adjunt d'Esquerra Republicana, Isaac Albert, en roda de premsa
El portaveu adjunt d'Esquerra Republicana, Isaac Albert, en roda de premsa