Cal que rubriquem l’acord tan ràpid com sigui possible. No podem fallar, ens hem d’entendre i ens entendrem

La portaveu del Grup Parlamentari d’ERC, Marta Rovira, ha assegurat que ‘cal que rubriquem un nou acord per votar tan aviat com sigui possible i aconseguir el mandat democràtic polític que ens permeti debatre i edificar el nou país’.

Marta Rovira ha explicat que ‘no podem demorar més les eleccions que ens permetin obtenir aquest mandat democràtic perquè ja fa dos anys que ho perseguim, perquè hem constatat i sabem que estem preparats i que podem guanyar , i perquè no podem demanar més sacrificis a la gent, estem en un moment d’urgència social. Aquest procés endegat per la ciutadania no podem deixar que quedi subsumit i condicionat per l’agenda electoral espanyola i hem de poder votar abans de les eleccions municipals’.

La portaveu parlamentària republicana ha destacat que ‘en aquest escenari en què ens trobem, hem fet un pas absolutament necessari com és acceptar la tercera proposta de les tres que ens ha fet arribar el president de la Generalitat’. ‘Ha arribat el moment de superar discrepàncies, hem fet un gest i és moment de seure, esvair qualsevol dubte, i rubricar l’acord. Estem disposats a acceptar les condicions al voltant de la tercera proposta i convocar eleccions a celebrar tan ràpid com sigui possible que ens permetin arribar a un mandat per fer la independència’.

‘Per què hem de demorar ni un segon més la possibilitat de gaudir de totes les competències i tots els recursos per ajudar els nostres ciutadans quan a més tenim un mandat democràtic per fer-ho?’ ha insistit Rovira. ‘L’acord és a tocar i no podem fallar, ens hem d’entendre i ens entendrem.’ ha reblat.

Etiquetes