Forcadell a les dones d’Esquerra: “Tenim més dones que mai a les llistes. Hem fet molt camí i encara n’hem de fer molt més'

Carta de Carme Forcadell des de la presó d'Alcalá Meco

Estimadíssimes companyes i amigues,

A tothom que ve a veure’m els dic que em sento orgullosa de les dones d’ERC, de totes vosaltres. I els demano que us ho diguin, que ho diguin per tot arreu.

Hem fet molt camí i encara n’hem de fer molt més i el farem plegades. Sé que tenim més dones que mai a les llistes i que tindrem més alcaldesses que mai, però encara en volem més, no ens conformarem fins que no tinguem dones candidates a la meitat de les capitals de comarca i a les ciutats més importants de Catalunya. Aquesta és la vostra fita innegociable per a seguir treballant.

Gràcies a vosaltres vam guanyar les eleccions del passat 28 d’abril i gràcies a vosaltres guanyarem les eleccions del proper 26 de maig.

Carme Forcadell

I és que les eleccions del 26 de maig són crucials. Tenim l'oportunitat de tenyir de groc republicà el mapa municipal de Catalunya i, en especial, l'alcaldia de la capital del país. Volem una ciutat valenta i sense complexos. I, això, és un projecte que només Esquerra Republicana i Ernest Maragall estan en disposició de liderar i executar.

I també tenim l’oportunitat de posar Catalunya al bell mig del debat europeu. Junqueras s'ha convertit en un signe de lluita i resistència per a molts pobles d'Europa; en un referent pel que fa a la defensa de les llibertats i del dret a l'autodeterminació. Amb el nostre vot, podem trencar el silenci al qual el tenen sotmès i portar la seva veu, sempre forta i determinada, a les més altes institucions europees.

Demostrem a l'Estat que cada vegada que tinguem les urnes a davant, guanyarà la República, el feminisme, la justícia i la independència.

Sé que aconseguirem tot el que ens proposem.

Espero poder-vos abraçar ben aviat.

Us estimo.

Carme Forcadell i Lluís