Carod fa públics els principals compromisos d'ERC en ensenyament, cultura i societat del coneixement davant dues-centes personalitats

El candidat a la presidència de la Generalitat, Josep-Lluís Carod-Rovira, presentarà avui al migdia el segon dels quatre eixos del programa de govern d’ERC, que se centra en les polítiques de benestar social. Sota el títol “Un a societat cívica i moderna”, Carod presentarà les principals propostes d'ERC en matèria d'ensenyament, cultura i societat del coneixement davant dues-centes personalitats del país.

L'acte s’iniciarà amb la intervenció del pensador Xavier Bru de Sala com a representant de la societat civil preocupada per la situació en què viu el nostre país en aquest àmbit. Posterioment, els tres punts (ensenyament, cultura i noves tecnologies) seran desenvolupades respectivament pel diputat i membre de l'executiva nacional Josep Bargalló, el cinquè candidat per Barcelona i vicesecretari general, Carles Bonet; i per la novena candidata i membre de l'executiva nacional, Pilar Dellunde. En acabar, Carod definirà els compromisos prioritaris que ERC defensarà en la pròxima legislatura.