Carod ofereix avui mítings a Cambrils i Amposta i dina a Flix amb entitats de la Ribera d’Ebre

Quan falta just una setmana per a la celebració de les eleccions, el candidat a la presidència de la Generalitat visitarà avui el seu poble d’origen, Cambrils, on farà un míting al Cinema Rambla a les dotze del migdia. També hi intervindran Ernest Benach, cap de llista per Tarragona, i Montserrat Pujals, candidata per Tarragona. A les dues del migdia, Carod dinarà al Restaurant de l’Ebre de Flix amb diverses entitats de la Ribera d’Ebre.

A les sis de la tarda, Josep-Lluís Carod-Rovira protagonitzarà un berenar popular a la Pista del Patronat de Rasquera acompanyat, entre d’altres, per Benach, Marta Cid (número 2 per Tarragona), Bernat Pellissa (alcalde de Rasquera), Pere Muñoz (alcalde de Flix i president del consell comarcal de la Ribera d'Ebre), i Lluís Salvadó (president de la Federació de l'Ebre d'ERC).

Carod tancarà la jornada amb un míting a l’Auditori de La Unió Filarmònica d’Amposta davant d'unes 500 persones. L’acte, que començarà a les vuit del vespre, comptarà amb la presència dels dos primers candidats per Tarragona i de l’alcalde de Flix, que farà la presentació.