La diputada Ana Balsera amb diputades espanyoles i europees

"Tenim l'oportunitat de parlar, reflexionar i coordinar-nos amb altres agents per tal de poder avançar en la situació que està patint el Sàhara", assegura la diputada

La diputada Ana Balsera, que forma part de l'Intergrup parlamentari en defensa del Sàhara, participa en la 46a Conferència Europea de Solidaritat amb el Poble Sahrauí, que té lloc a Berlín el 2 i 3 de desembre.

La trobada s'inicia el dia 2 amb una reunió interparlamentària al Bundestag, seguida de la inauguració de la conferència on hi haurà discursos del president Sahrauí i del president de l'intergrup del Parlament Europeu del Sàhara.

També, es presentaran els documents de treball de tallers temàtics com són la política, la comunicació, els recursos naturals, els drets humans i la consolidació de l'Estat Sahrauí. "Tenim l'oportunitat de parlar, reflexionar i coordinar-nos amb altres agents per tal de poder avançar en la situació que està patint el Sàhara", ha reivindicat la diputada Balsera.

El dia 3, es posaran en marxa els tallers, s'elaboraran informes respectius de cada un i es farà una declaració final. A més, se celebrarà un acte simbòlic de reconeixement als veterans de la solidaritat amb el poble Sahrauí.