Esquerra Republicana llença 'Connectem-nos”, trobades virtuals per mantenir l’activitat política a les seccions locals

L’objectiu del projecte és debatre temes d’actualitat i compartir informació amb la militància del partit

Malgrat la situació d'emergència provocada pel coronavirus, o precisament amb més motiu, Esquerra Republicana defensa la necessitat de mantenir l’activitat política. És important compartir informació amb el món local per garantir la continuïtat de l’acció política, i centrar-la en superar les dificultats que atravessa el país, com sempre. Per això, els republicans han posat en marxa la campanya "Connectem-nos”, un seguit de trobades virtuals que tenen per objectiu debatre i mantenir al corrent de l’actualitat la militància del partit.

La iniciativa, de moment de caràcter intern, consisteix en organitzar converses telemàtiques entre les seccions locals i els alts càrrecs del partit, com ara membres de l’executiva, dirigents o representants. Es tracta d’actes de petit format que s’allarguen aproximadament 1 hora. El primer acte s’ha celebrat aquest matí amb la diputada al Congrés, Marta Rosique, i la secció local de Cervera.

Les trobades versen principalment sobre la gestió que el Govern està fent de la crisi del COVID-19, però també tracten altres temes d’actualitat, com la necessitat de posar contra les cordes l’opacitat de la monarquia espanyola, o de mantenir l’activitat antirepressiva, que ni s’atura ni es confina. El partit també reivindica la necessitat de cuidar-se en moments com l’actual, i vetlla per mantenir viu el contacte entre la militància del partit, sempre per la via telemàtica.

En el marc de la campanya “Connectem-nos”, el partit també estudia la possiblitat d’organitzar actes públics per la via telemàtica.

Etiquetes