Bassa: 'La suma de tots serà la República catalana, social, feminista i ecologista que tant anhelem'

Carta de Dolors Bassa des de la presó d'Alcalá Meco

Benvolgudes candidates i amigues de les llistes d’ERC;

Des de molts quilòmetres enllà, en una cel·la de pocs metres, quan el silenci m’acompanya en els gairebé 500 dies de manca de llibertat, goso demanar-vos que treballeu com sempre hem fet.

Ànims en aquests dies de campanya. Us envio tot el meu suport i energia positiva amb la il·lusió per tornar a omplir les urnes de groc i lila. Hem aconseguit entre totes feminitzar les llistes, la gran majoria cremalleres. Ara ens cal aconseguir una societat feminista que vol dir igualitària en drets.

Hem aconseguit entre totes feminitzar les llistes. Ara ens cal aconseguir una societat feminista que vol dir igualitària en drets
Dolors Bassa

Sé que ho doneu tot: esforç, capacitat de treball, empatia, sinceritat, noblesa, valentia, fermesa per fer política cada dia perquè, com jo, sabeu que és amb les decisions que prenem diàriament que aconseguim municipis de valors republicans. Municipis que són la baula de la cadena més important. Que la suma de tots serà la República catalana, social, feminista i ecologista que tant anhelem.

Encomaneu a tothom l’esperit i la força per avançar amb fermesa i decisió. Aquest 26 de maig, tornarem a lluitar, tornarem a vèncer.

Una abraçada groga i lila.

Dolors Bassa i Coll

Cel·la 8. Alcalà Meco