El Consell Nacional d'Esquerra Republicana ratifica per aclamació l'acord que fa possible les eleccions del 27S

El Consell Nacional d'Esquerra Republicana ha aprovat per aclamació i amb crits d''Independència', després d'un intens debat, l'acord amb CDC i les entitats sobiranistes per fer possible les eleccions del 27 de setembre i permetre que aquestes serveixin perquè el poble de Catalunya voti sobre la independència.

El president d'Esquerra Republicana, Oriol Junqueras, i la secretària general, Marta Rovira, han explicat al Consell Nacional el contingut, el desenvolupament i els resultats de les negociacions.

Aquest acord permetrà que el proper 27S es voti sobre la independència en unes eleccions clarament plebiscitàries i també que s'acordin els passos a seguir perquè l'endemà de les eleccions es comenci a concretar la constitució d'un nou Estat i s'avanci en la construcció d'un nou país més net, just.