El Parlament debat avui una proposta de Ridao per evitar que diputats de CiU formin part dels òrgans institucionals en nom de la Generalitat

La Comissió d'Organització i Govern Local del Parlament debat aquesta tarda una proposició no de llei presentada pel diputat d'ERC Joan Ridao, destinada a evitar que diputats de CiU formin part dels òrgans institucionals en nom de la Generalitat. Ridao ha explicat que la proposta parteix de la situació creada amb la designació de Xavier Trias, portaveu de CiU al Congrés, i futur candidat d'aquesta federació a l'alcaldia de Barcelona, com a president de la comissió de Cooperació Estat-Generalitat.
El diputat d'ERC ha explicat que "es tracta d'un nou supòsit de confusió interessada entre institució i partit que té altres exemples en la Presidència del Patronat Català Pro Europa o la utilització de dependències de la Generalitat amb finalitats partidistes". > Més informació [::]