Enric Marín Otto

Barcelona 5 de juny de 1955

Secretari d’Educació i Cultura

Doctor en Ciències de la Informació per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i professor del Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura i investigador adscrit a l’Institut de la Comunicació de la UAB (InCom-UAB). Ha impartit cursos de doctorat a la pròpia UAB, a la Universitat Ramon Llull i a la Universitat Oberta de Catalunya. Ha fet recerca sobre història del periodisme, i sobre polítiques comunicatives i l’impacte social de les tecnologies de la informació i la comunicació. Fou Professor convidat per la Ohio University (School of Communication Studies). Ha estat Secretari General de la UAB, membre de la Junta directiva del Col·legi de Periodistes de Catalunya. Actualment és el degà de la Facultat de Ciències de la Comunicació de la UAB.
Li agrada viure entre Lladó (Alt Empordà) i el Campus Universitari de Bellaterra.

President de Catalunya Sí, soci d’Òmnium i membre del Grup de Periodistes Ramon Barnils. També forma part del patronat de la Fundació Irla.

Ha estat Secretari de Comunicació de la Generalitat de Catalunya i President de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals