El vicepresident i conseller d'Economia, Pere Aragonès, i la consellera Alba Vergés, signant el conveni amb l'ajuntament de Calella/Arnau Carbonell

Aragonès i Vergés reivindiquen posar al dia el centre i acostar més serveis sanitaris a la ciutadania

El Govern ha anunciat aquest divendres una inversió de 36 milions d'euros per a l'ampliació de l'Hospital Comarcal de Sant Jaume de Calella. "Necessitem i volem, i és el nostre compromís, reforçar el sistema públic de salut de Catalunya", ha assegurat la consellera Alba Vergés.

L'ampliació en 15.000 metres quadrats arriba després d'un acord amb l'ajuntament del municipi i augmentarà la capacitat assistencial del centre així com permetrà incrementar-ne els recursos hospitalaris i modernitzar-ne les instal·lacions.

"Volem posar al dia una infraestructura que ha crescut a batzegades els darrers anys, i que necessita una intervenció integral", ha afegit el vicepresident i conseller d'Economia, Pere Aragonès, després de signar el protocol que compromet totes les institucions en dur a terme el projecte.

La reforma d'aquest hospital preveu incorporar nous llits, i augmentar els de semicrítics i els quiròfans, els boxs i les sales de consulta i la capacitat de l'hospital de dia i d'atenció sociosanitària. "Defensem l'equitat territorial i acostem els serveis a la gent i al seu dret a la salut, només per la Covid", ha afirmat Vergés.

El vicepresident i conseller d'Economia, Pere Aragonès, i la consellera Alba Vergés /Arnau Carbonell