ERC obté el suport de diputats de l'ALE per demanar que Barcelona sigui designada seu de l'Agència Alimentària Europea

Diversos diputats del Parlament Europeu que integren, juntament amb ERC, el grup parlamentari Aliança Lliure Europea-Els Verds, han signat un document on demanen que Barcelona sigui designada seu de l'Agència Alimentària Europea (AEE) i que l'elecció de la seu es faci el més aviat possible. En aquest document, els diputats, encapçalats per l'eurodiputat d'ERC Miquel Mayol, lamenten la recent decisió del Consell Europeu de Laeken de no designar el lloc de la seu i mantenir Brusel·les com a seu provisional de l'AAE. Els eurodiputats recorden que la candidatura de la ciutat comtal ha rebut el suport de tota Catalunya i de l'Estat a més de nombroses intitucions representatives de la societat civil i afirmen que "les condicions ofertes per les administracions afectades són les més generoses de totes les candidatures que s'han presentat". El document també assenyala que "aquesta localització euromediterrània permetria compensar el desequilibri geogràfic de l'implantació de les principals institucions europees". > Més informació [::]