ERC participa en la manifestació a Barcelona del Dia Internacional de les Dones

La secretària de la Dona, Carme Porta; la portaveu, Marina Llansana; la diputada al Parlament, Isabel Nonell; i la secretària d’Organització de les JERC, Georgina Oliva; entre d'altres, han participat avui al vespre en la manifestació unitària a Barcelona en motiu del Dia Internacional de les Dones.

Unes 2.000 persones han recorregut els carrers cèntrics de la ciutat sota el lema “Dones lliures per ser i per fer”. En el cas d’ERC i les JERC, les representants duien una pancarta que resava “Les dones avancem cap a la plena sobirania”.

Porta ha assegurat que “és evident que encara queda molt per recórrer però amb ERC al Govern volem garantir el paper protagonista de les dones. La posada en marxa del nou pla d’acció i desenvolupament de les polítiques de dones serà un bon exemple de com executar polítiques públiques i aconseguir posar les dones al centre de la política”.