ERC prepara una trobada a Barcelona del grup Els Verds/ALE, en què es parlarà de les nacions sense estat

ERC està preparant a Barcelona, pels propers dies 7 i 8 de març, una trobada de la mesa del grup parlamentari europeu Els Verds /Aliança Lliure Europea, del qual forma part l'eurodiputat d'ERC, Miquel Mayol. Dins aquesta trobada, el dia 7 és previst que el grup europarlamentari celebri un acte públic a la ciutat comtal sobre el paper de les nacions sense estat i la defensa dels drets col·lectius. La presentació de l'acte serà a càrrec de Miquel Mayol i és previst que hi intervinguin el secretari general d'ERC, Josep-Lluís Carod-Rovira, l'exeurodiputat i secretari general d'EA, Gorka Knörr, i Raimon Escudé, nou militant d'ERC i exportaveu parlamentari de CiU, que ha estat convidat a l'acte ja que és una persona que ha estudiat els processos d'autodeterminació que han seguit diversos països del món.