Gabriel Rufián i Carolina Telechea tornaran a acompanyar el president d’Esquerra en els primers llocs en la llista al Congrés dels Diputats
Esquerra Republicana ha ratificat a través del Consell Nacional del partit les llistes per les eleccions espanyoles del proper 10 de novembre, en què els republicans tornaran a estar encapçalats per Oriol Junqueras, Gabriel Rufián i Carolina Telechea al Congrés i Raül Romeva, al Senat. Només uns dies després que Junqueras i Romeva es mostressin disposats a tornar a encapçalar les llistes, els republicans han ratificat l’aposta.
La diputada Montse Bassa tornarà a ser la cap de llista per Girona, Xavier Eritja per Lleida i Jordi Salvador per Tarragona.
Un dels pocs canvis en les llistes dels republicans és al número 6 per Barcelona, on el fins ara diputat Gerard Gómez del Moral ha decidit no repetir i el lloc l’ocuparà Pilar Vallugera.
La candidatura continuarà sent paritària a totes les demarcacions i tant al Congrés com al Senat.
A continuació, podeu descarregar-vos la llista sencera.