Marta Rosique: “Esquerra Republicana hem tombat governs i ara no tenim por de tombar el rei i de fer la República catalana”

Davant d’una foto del rei, la candidata del Jovent Republicà ha “arrencat” la monarquia i ha descobert el groc republicà amb el qual volen tenyir el país el 28A

Monarquia o República? Esquerra Republicana ho té clar: el 28A va de República. Davant de Capitania General a Barcelona i acompanyada d’una fotografia del monarca, la candidata del Jovent Republicà al Congrés, Marta Rosique, ha estat contundent: “Esquerra Republicana hem tombat governs aquesta legislatura, i ara no tenim por de tombar el rei, d’aixafar el Règim del 78 i de fer la República catalana”.

Rosique ha fet una crida a anar a votar massivament el 28A perquè l’independentisme guanyi per primera vegada unes eleccions generals i per impedir que Inés Arrimadas sigui la delegada del govern espanyol a Catalunya. “Demostrem que els Països catalans no tenim rei”, ha afirmat.

El rei ha demostrat que és i vol continuar sent la continuïtat del franquisme
Marta Rosique Candidata del Jovent Republicà

La candidata republicana ha recordat que un 80% de la ciutadania de Catalunya està en contra de la corona. “Mai s’ha votat per decidir entre monarquia o República perquè els fa por”, ha sentenciat. I és que, per la candidata republicana, la corona ha demostrat que és i vol continuar sent la continuïtat del franquisme, com va evidenciar Felip VI amb el discurs del 3 d’octubre, en què va legitimar la repressió contra el poble de Catalunya.

Per acabar l’acte, Rosique, acompanyada del candidat de Sobiranistes, Joan Josep Nuet, de la candidata al Senat, Mirella Cortès, i del portaveu del Jovent Republicà, Pau Morales, s’ha acostat a la fotografia del rei i ha “arrencat” la monarquia, quedant al descobert el groc republicà amb el qual els republicans volen tenyir el país. I és que el 28 d’abril va de República, va de llibertat.