Paradeta d'Esquerra Republicana a Barcelona

Els republicans porten recaptat fins a 710.000 € destinats al fons solidari

Esquerra Republicana contribueix a la causa de les persones represaliades. Aquest cap de setmana, els republicans han organitzat parades arreu del territori amb un doble objectiu: per una banda, visibilitzar l’impacte de la repressió de l’Estat espanyol i, per altra banda, contribuir a la Caixa de Solidaritat. Des de les instal·lacions, militants i voluntaris han fet una crida a la participació, animant la gent a fer aportacions i facilitant el sistema de donacions.

Només amb un cap de setmana, els republicans han recaptat gairebé 10.000 €, i amb les diferents campanyes que han dut a terme, ja sumen un total de més de 700.000 € recaptats. Totes les donacions es destinen íntegrament al fons solidari per cobrir les fiances de centenars de represaliats i represaliades amb causes obertes.

Esquerra va muntar prop d’un centenar de parades en diferents municipis, repartit per comarques de tot Catalunya: Alt Empordà, Alt Penedès, Alt Pirineu, Anoia, Bages, Baix Besos, Baix Ebre, Baix Llobregat, Barcelona, Cerdanya, Girona, La Segarra, Moianès, Montsià, Noguera, Osona, Pallars Jussà, Ribera Ebre, Ripollès, Segrià, Tarragonès, Urgell, Vallès Occidental i Vallès Oriental.