Sabrià defensa una fiscalitat més justa i progressiva: '90.000 euros no són classe mitjana; que qui guanya més, aporti més'

Els republicans afirmen que l'única via per a una societat més justa i social és la independència i adverteixen que les dues lluites són "indestriables"

No hi ha República sense drets socials, i no es poden blindar tots els drets sense una República. Així ho ha defensat aquest dimecres el president del grup parlamentari d'Esquerra Republicana, Sergi Sabrià, en intervenir a la sessió de control al Parlament.

I és en aquest context que els republicans emmarquen no només l'impuls d'un salari mínim de referència a Catalunya sinó també l'acord de fiscalitat que es va segellar aquesta setmana des de la conselleria d'Economia amb els comuns per impulsar una fiscalitat més justa i progressiva. "Aplaudim sense dubtar-ho: que qui guanya més, aporti més. Perquè 90.000 no són classe mitjana. Perquè anar escurat és clarament una altra cosa", ha etzibat Sabrià.

Aquesta via és doncs una manera de recaptar per a un repartiment més social i per a una societat més justa i amb més igualtat d'oportunitats. "I estem convençuts que la millor manera d'aconseguir-ho és la independència", ha afegit el president del grup parlamentari d'Esquerra Republicana. "Perquè de fet les dues lluites, per Esquerra Republicana, són indestriables. No existeix l'una sense l'altra", ha afegit Sabrià en recordar també el dèficit fiscal i el dèficit d'inversions en infraestructures de l'Estat.

Etiquetes