Esquerra Republicana estrena canal de Telegram

Coincidint amb la inauguració del Mobile World Congress que es fa aquesta setmana a Barcelona, Esquerra Republicana estrena un nou canal de comunicació i participació.

És el nou canal públic a Telegram, a través del qual la gent que ho desitgi s’hi podrà afegir i rebre alertes d’Esquerra amb notícies destacades o d’última hora, nous vídeos, l’anunci de grans actes o posicionaments del partit sobre alguna qüestió d’actualitat.

Les persones que vulguin inscriure’s al canal obert, s’hauran de descarregar l’aplicació –si no la tenen-, buscar el canal d’Esquerra Republicana al cercador de l’aplicació i afegir-s’hi. També es pot fer des del navegador a través de l’adreça: telegram.me/esquerrarepublicana.

A més a més de rebre alertes, tothom qui ho vulgui podrà fer arribar les seves peticions, preguntes o suggeriments al partit – tal i com es feia fins ara per WhatsApp- a través de Telegram. Per poder fer arribar aquestes consultes, només caldrà escriure des de l’aplicació al número d’Esquerra, 607624161.

La descarrega de l'aplicació Telegram és gratuïta tant per a Android com per a iPhone, a través de Google Play o AppStore.